Dinosaurietema

En vecka på VFU:n har gått (praktiken). Vädligt nöjd med skolan jag har hamnat på och handledaren :) så de tre veckor som är kvar hoppas jag också kommer vara toppen. kommer säkert gå skit fort bara, för den här veckan gick enormt snabbt.

Gjorde den här dinosauriepalatsen till min klass. Satt och pyssla med kartongen en del i onsdags och i torsdags. Blev rätt nöjd faktiskt. Vi har börjat med tema Dinosaurieri fredags lite smått bara. Läste lite ur en bok om tiden från jorden skapades tills vi människor lever idag. Men i veckan ska vi börja arbeta med Dinosaurier lite mer :P
 
Gjorde hav och berg. Gjorde även buskar, 2 palmer och en sol :)

Igår jobbade jag i Uppsala. Vi var tre stycken som jobbade till slut de sista tre timmarna. Var själv i början. Mitt på dagen var datorn såååå seg. Har varit seg förut också men igår var nog värst. vVssa kunder fick vänta 20-30 minuter på en order. Kunder som bara skulle köpa tillbehör fick vänta skit länge också i kö för att komma fram eftersom datorn var seg och när man gjorde deras köp var datorn lika seg, så igår stod man mest som ett fån vid datorn. Gjorde upp en bra läösning så jag hade hand om datorn så skickade mina kollegor sina kunderna till mig när de var klara för att göra sin beställning, så det gick bra, eftersom det var så struligt..Jobbade över 1 timme och 15 minuter också. Vid halv fyra kunde jag fortfarande inte bokföra vissa ordrar för datorn var seg och då stänger vi vid tre, men det var nog flera butiker som fick samma problem eftersom det är samma system.

Nu ikväll längtar jag tills Solsidan börjar :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

sån där gjorde jag också ju när jag gick i skolan! :) Tack för i fredags måste vi snart göra om fast med lite alkohol intag tycker jag! ;)

2011-02-01 @ 13:33:12
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0