Krock!

Japp idag har jag krockat med bilen! Eller krock och krock. Detta hände. Efter att jag hade tankat bilen skulle jag åka till mc´donalds för att äta mer Erica och Astrid och då ta över Astrid för att Erica skulle åka upp till Uppsala och ploga snö. När jag är på väg till donken så hinner inte jag stanna ordentligt när bilen framför bromsade och poff in i bilen framför. Shit tänkte jag jääääävla skit! nu blir den bilen helt totalt förstörd och vill inte lägga ut massa pengar igen på bilen. Det var min tanke. Jag visade till den bilen att jag blinkade för att vi skulle prata. När jag tittar på bilen framför medans jag åker bakom tills vi ska skriva papper å sånt så ser jag ingen skada på hans bil vad man kan se från bilen när jag satt och körde. Då blev min tanke jaha då är min bil helt kvaddad då. Men när jag gick ut så ser man inte en enda skråma på min bil eller den andres bil, vilket var jävligt tur. Vi såg ju inget med blotta ögat men hans bil ska in på verkstaden för hans bil hade tidigare i veckan blivit påbackad i framändan så då ska de på verkstan kolla om det vart något. Det var skit halt kan jag säga, körde inte alls snabbt men bilen ville inte bromsa även om jag stod på bromsen i evigheter och ändå bara gled fram :( när jag satt med han och skrev papper så ringer mamma i ett kör men jag svarar inte. Efter när jag åker därifrån så åker jag ju till Donken där Erica och Astrid fick vänta lite längre på mig, så kollade jag på mobilen om mamma hade ringt tre gånger plus ett sms. i sms:et så stod det det är halt pappa har redan sladdat.. Jaha tänkte jag du kunde inte ha skickat det 20 minuter innan, Nej jag visste ju att det var halt. Pappa hade sladdat till på en bro och åkt sidleds över en hel bro :S det kunde ha gått illa det med :(
MEn tur av dagens olycka var att ingen kom till skada och att att det inte blev farliga skador! Måste undersöka min bil lite närmre så att det inte har blivit något allvarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0