Onsdag

Idag har jag varit i skolan. Började kl 8:15-10:00. Sen hade vi en lååång paus ändå till kl 15:00 för då började vi igen och slutade kl 17:00. Är jätte trött nu och har varit det hela dagen, väldigt seg dag kan man säga. Å har inte ätit ännu heller utan väntar på att min pizza ska komma närsomhelst.
När jag kom hem så ringde även en vfu-samordnare om min praktik som börjar på måndag, men hon sa att jag inte var registrerad på kursen fast jag är det och har till och med fått mail om det. Skit konstigt men hon sa att jag ändå hade en grön prick att jag skulle få vfu, men ändå konstigt att det kan stå att man inte är registrerad. Hoppas hon löser det tills i morgon så jag får veta vart jag hamnar i morgon och att jag kan ringa till min handledare på fredags så jag kan komma dit på måndag. Inge kul att bara dyka upp på måndag innan man har pratat med handledaren om något. Vet knappt vart skolan kommer att ligga heller om jag får den som jag har önskat. Måste även till västerås innan för att se vart skolan ligger och vilken busslinje jag behöver ta och vart busshållsplatsen är plus att köpa busskort som jag bara kan fylla på i Västerås :S.

Känns som att inget går i min väg nu som jag vill. Igår så brann tvättmaskinen upp när jag tvättade :s Luktade bränt i hela badrummet. Hade bara gått ca 15 minuter innan den blev pajko. Så nu måste man även köpa en ny tvättmaskin. Pengar går åt hit och dit.

I morgon kommer jag även gå i skolan på den sämsta tiden. Börjar 15:15 till 17:00. Så jag ska städa lite här hemma på förmiddagen och åka ner på stan för att köpa present till mamma och sen in till apoteket.


Salt och pepparkar som jag fick i julklapp och olja och vinägerställ fick jag också :)


Vinäger och oljastället passar skit bra med kaklet samma glans :)
Och Skit bra med glaspeppar och saltkar. önskade mig i antingen
glas eller i svart men va nog bra att det vart i glas :)

Nej nu får pizzagubben ta och komma jag är hungrig. Har inte ätit sedan halv 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0