VFU

Idag var det första dagen på VFU (verksamhets förlagd utbildning), alltså praktik. Är i västerås som vanligt, så det blir pendling till praktiken med. Verkar som en bra skola och bra handledare :) så jag kommer nog att trivas :) 4 veckor kommer säkert gå skit snabbt1

Idag fyller min mamma år och min syster har namnsdag. Igår firade jag min mamma hon fick presentkort och en bukett med tulpaner :) Vi fick god lunch med efterrätt. efter det var det dax för 4-hjulningsåkning. Det var kul och mike och Isac, som satt på bobben bakom mig och Eve, slog en volt runt i luften typ. Såg skit häftigt ut och det gick bra, för de bara låg och garva :) När vi kom in igen så fick vi fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0