11/7

Vad fort en helg går egentligen speciellt om man är ledig. Har ju endast två helger den här sommaren som jag är helledig. De andra helgerna jobbar jag antingen ena dagen eller båda... så om två veckor är jag ledig hela helgen igen.. En vecka på schemat för Juli månad har gått. Försöker räkna ner, vill ju vara lite ledig innan man börjar jobba i augusti och det får jag typ vara i 5 dagar... Det är min semester och då jävlar hoppas jag att solen lyser väääldigt mycket. Även på fredag får den vara väldigt gul och fin, för då e jag ledig. Jobbar alla andra dagar den här veckan.

I helgen så Har jag varit ut hos mamma på lördag dag och då höll vi på med fåren i typ 2 timmar i värmen, de va jobbigt! Sen hade jag Astrid på kvällen, även Hannah var här och åt med oss :) blev en film sen när skruttan hade somnat. Igår så lekte jag och Astrid lite här hemma först på förmiddagen, sen åkte vi ut till mormor och åt lunch. Va där en stund och åkte hem efter fikat. Då var det bara att göra i ordning middagen då Putte, Issa och Ryssen kom på grillning :)

Nej nu ska jag cykla till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0