14/7

Har haft ont i huvudet i 4 dagar nu. Inte världens huvudvärk men lite så där småjobbig.. Brukar inte ha ont i huvudet flera dagar i rad, så jag hoppas inte att det fortsätter så.. Hela familjen har ju migrän, bara jag som har klarat mig än så länge, peppar peppar!

Har även jobbat i fyra dagar nu. Ska ju jobba i helgen också! Är ledig i morgon och det lutar åt att det ska regna så jag tror att jag ska upp till skogen och plocka blåbär. För då kan jag baka blåbärmuffins till min födelsedag :) Plus att ha blåbär till mjölk eller blåbär till frukost i vaniljyoghurt :) det är riktigt gott!

Har fixat allt utomhus så nu ska jag börja laga mat. Man blir så slö bara när man sätter sig. Jobbat från 10-18 och sen hem för att arbeta lite på gården..

Kommentarer
Postat av: Anna

har du kollat synen? ibland får man ont i huvudet om man ser oskarpt.



blåbär ftw!!

2011-07-15 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0