7/7

Kom hem tio över tolv inatt, och kunde inte somna när jag kom hem. Typ halv två somnade jag, så lite trött är jag nu när jag ska jobba. Gick ju upp lite över sex och fixa frukost och gjorde iordning matlådan åt Mike. Kom hem så sent pga av att jag var ute hos min syster och skulle vara barnvakt. Trodde inte att det skulle bli så sent, men det blev det. Fast jag var inte så mycket barnvakt, jag hjälpte Rickard att snickra. De skulle stänga klart hagen tills i morgon då de ska hämta några lflask ammungar hemma hos mamma som de ska ha i den hagen de gjorde i ordning. Men det var kul och trevlig. Vi åt först och så var Boden öppeb samtidigt så de kom lite gäster och så fikade man ju cokså, så tiden gick.. :P

I över två veckor nu har jag haft väldigt ont i min hals! Vissa mornar svider det som sjutton, andra dagar är jag hes i stort sett hela dagen, och hostar och det kliar.. varför kan det aldrig gå över?! Jag e ju inte snorig eller febrig eller nått annat så de borde försvinna nu, väldigt trött på det iaf! Hjälper ju inte med läkarbesök heller, skulle säkert inte göra något.

Nej nu ska jag göra mig klar så jag kan åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0