kommande helg

En dag kvar på jobbet, sen blir det en ledig helg :) Ska hem till mamma på lördag för att kolla allt som ska göras när de ska på semester. Kommer bo på landet från måndag till lördagen där, då mamma och pappa ska på semester :) Då ska alla djur och blommor skötas, samtidigt som jag jobbar. Kommer bli sena kvällar med mat då, och jag kommer få sköta alla djur helt själv också, för jag är klar tills Mike kommer hem. Han slutar 8 den veckan och han jobbar säkert över som vanligt så han kommer säkert vid tio. Men då kommer ju iaf både djur, blommor och maten vara färdigfixat.

På lördag kväll ska jag ha Astrid här och hon ska sova över. Föräldrarna ska bort så då får hin spendera kvällen och morgonen med moster :) Sen på söndag dag så ¨ker jag nog också ut till mamma för att hjälpa till med fåren då de ska få byta hage och avmaska de minsta. På kvällen sen blir det middag! :)


Jag och Polly från i fredags när vi förfesta hema hos hannah :D

Kommentarer
Postat av: Polly

Snygga tjejer! De måste vi snart göra om! :D

2011-07-21 @ 19:53:13
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0