kväller

Idag har jag varit ledig, Va först till mormor och var hos henne en stund. Åkte vidare ut till mamma och pappa, där var Astrid och Erica, så jag har varit med Astrid hela dagen! Har inte varit så fint väder, ingen vidare stor sol, i början var det lite sol med mycket moln och sen efter lunch så var det bara molnigt och grått. Men det blev inge regn iaf! När Astrid åkte hem så åkte jag upp i skogen för att plocka mer blåbär. Har plockat tre gånger hitills, tror det blir minst en till gång för i år. När jag gick in i hhagen för att komma till skogspartiet där mitt blåbär ställe är så träffa jag på dessa!




Denna vecka kommer det bli mycket jobb, jobbade ju igår, ledig idag och sen jobbar jag onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Sen blir jag ledig 3 dagar bla på min födelsedag! Får se hur slut jag är efter den här veckan, undrar om det blir mycket folk, är ju ändå sista veckan på kampanjen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0