ledig fredag!

Idag har jag varit ledig. vaknade med att det regnade ute! Vid tolv tiden åkte jag in till stan för att handla lite på ica maxi och göra lite ärrenden. Var tillbaka hem vid typ två, så de var snabba ryck! När jag kom hem, regnade det iaf inte, var lite sol med mycket moln, så jag kunde iaf sitta ute en timme men vart ingen solning.. Senare gick jag ut till djuren för att ge mat och så. Halv sex åkte jag upp i skogen och plockade blåbär i typ 40 minuter :) Fick ihop en del så jag kunde baka och ha till ikväll med mjölk och till frukost. Men mina blååbärsmuffins blev inge bra, så de får bara bjudas på här hemma för mamma och pappa. Vet inte vad som vart knas, gjorde två gånger men båda gångerna gick åt skogen! Brukar ju gå så bra annars med mina muffinsar.. Så det blev en hel del blåbär till spillo. Men jag har iaf lite kvar tills i morgon. HAr redan ätit upp en portion nu med mjölk :) Är så gott! Bakade även två små sorters kakor, men dem blev bra iaf! Fyller ju om ca 2,5 vecka så måste ju baka lite gott.

I helgen blir det jobb till och med måndag. Men nu ska jag kolla på tv och äta godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0