onsdag kväll

Sitter här hemma i mammas och pappas hus. Kom hem lite innan sju, fick jobba över och sen var jag en snabbis upp till lägenheten för att hämta en grej. när jag väl kom hem har jag varit ute och skött djuren och vattnat blommor och växthus. ska väl börja laga mat nu, men har typ ingen ork. Måste ta reda på äggen också, typ 70 st. Så hoppas Mike kommer inom de närmsta minutrarna så kan han laga mat och jag fixa äggen :)
Blir ju jobb i morgon med, sen på fredag är jag äntligen ledig, men då ska det ju regna :( varför på mina lediga dagar för??? Sen jobbar jag helgen och måndag med!


Lite blommor här hemmifrån :)

Nej nu måste jag fortsätta här med det som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0