12/6

När jag kom hem igår kväll var min Mike hemma efter ha varit på kryssning med jobbet. Han kom hem med massa gott :)


Mycket godis kom hem :) en del choklad ligger i kylen också,
så han köpte på sig ett lass


Massa olika parfymer av Calvin Klein


En Calvin Klein väska fick jag :)

Idag på förmiddagen hann jag träffa Astrid en lite puttestund. Fick se kattungarna och kaninerna också :) söta :D
Efter det så har jag jobbat. När jag slutade åkte jag hem och plocka in lite sommarkläder i garderoben som har legat i en stor säck nere i källaren under vintern. Får se när Mike kommer hem, han jobbar lite idag eftersom de åkte p¨å kryssning i fredags eftermiddag. Ska väl laga mat när han kommer hem. Men vet inte vad jag ska laga riktigt eller vad jag är sugen på. Ätit mig mätt på en hel del godis nu, som jag inte kan sluta äta. Men måste ju ha middag i magen också, så får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0