16/6

Har varit ledig idag. Kommer vara ledig tre dagar till, men förstår inte varför ska det vara dåligt väder när jag är ledig och fint när jag jobbar?!! Brukar alltid bli så här, när ska jag få sola egentligen!!!

Idag har jag gjort lite ärrenden, vart ut till mamma en sväng och fixat lite här hemma. I morgon ska det regna mycket och då ska jag storstäda badrummet och skrubba det ordentligt. Kommer väl ta några timmar bara, brukar göra det, fast det är bara ett badrum. Ska även till mormor och bjuda henne på fika, som tack för examenspresenterna jag fick. hon var inte med på kvällen, då hon har ont i benen och vill inte vara uppe så sent. Ska nog till farmor på söndag och bjuda henne och Gösta på fika också, som tack för examenspresent. De var inte heller där, gamla och skruttiga, plus att farmor har problem med foten som kanske ska opereras, och då fyller hon 90 år i juli.

När jag hemma på landet, läste jag lite ur min bok som jag påbörjat, har inte läst sen i fredags, men läste typ 30 sidor idag. Den är fortfarande bra :) Kommer nog bli bättre!

Världens bästa och roligaste komiker :) kul att läsa om hans liv och speciellt hur han var som barn :P


Min fina blomma som jag har fått av Hannah :)
Alla knoppar är nu utslagna :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lånade den boken på uppsalas universitets bibliotek, men jag tyckte den var tråkig.. :) kul att läsa om någon som gillar boken. Jag tycker Robert Gustafsson är grymt bra, men inte hans bok.

2011-06-17 @ 09:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0