Bilder från Ektorp!

Ja igår var jag som sagt på lite äventyr! Jag var på ektorp och mitt lag kom sist i år! :( Annars har jag alltid kommit två med mitt lag, men tyvärr så var vi inte så i år, men vi hade kul iaf :) Massa kul hände och det här året var roligare än förra året! Fick bland annat baka tårta på tid, ha ögonbindel och ta och klämma på den till vänster och lista ut vem det var :) Jag fick Mike, inte så svårt :P Kasta stövel fick vi också göra och spotta en godisråtta ur munnen så långt vi kunde. Sen var det en hel del annat också :)

Tänkte bjuda på lite bilder :)


Volleyboll :P


Volleyboll och lite häng :)


På kvällen efter grillningen :)


Mitt lags Tårta var gubben, kom tvåa och vinnaren var Red army.


Dans och tårtkrig :D

Så här kan man säga att kvällen såg ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0