Lördag


Vaknade för snart en timme sen, suttit lite vid datorn och ätit frukost sen dess.
Idag kommer det bli äventyr och hoppas det kommer bli riktigt skoj, med massa lekar. Vi ska nämligen till Ektorp och jag är i det bästa laget, det blåalaget, med Marcus som lagledare :) Jag e rätt utvilad iaf, somnade i soffan till tv:n och vaknade till vid och och frågade Mike vad klockan var. Han tyckte vi skulle sova i soffan, men tror inte det är så bra för min rygg. Så jag la mig i sängen, vilket han också gjorde men på morgonkvisten gick han ut till soffan och sov, han har väldiga problem med sin allergi just nu, så han tycker det är bättre luft och svalare i soffan, fast vi har öppet fönster i sovrummet..

Min systerdotter firar även 18 år ikväll. Hon fyller om tio dagar, men det ska firas ikväll med middag och vin! Men vi kommer nog troligen dyka upp lite senare på kvällen :P Tänk att hon redan snart är myndig, tjohho!. Kommer ihåg när jag var liten (6 år) när hon föddes och jag och Min storasyster Erica hade nattlinnen i skönheten och odjuret, och så hade vi ett docknattlinne med också skönheten och odjuret så de fick Evelina ha på sig. vi satt i soffan och mamma tog ett stolt foto av sina minsta döttrar tillsammans med sitt första barnban, den bilden hamnde sen i en veckotidning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0