Onsdag

Om en stund ska jag åka till Uppsala för att jobba. Har jobbat 5 dagar i rad då, något som jag inte har gjort sedan förra sommaren. i vintras var det en del jobbande när man hade lov från skolan men inte flera dagar i rad, som jag kommer ihåg. Faktiskt lite ovant att jobba flera dagar i rad när man inte gör det medan man pluggar! Hela dagen går bort typ, åker typ kvart i nio hemifrån och kommer hem mellan sju halv åtta. så man har inte så mycket kvar av dagen att göra än att glo på tv, hinna laga mat och äta den. Så igår blev det sen kvällsmat, kl 9 på kvällen. Mike kom hem efter 10, men han hade tydligen ätit på jobbet, så hans portion med mat fick åka ner i matlådan så han har lite extra mycket mat idag :P

Nu ska jag ta och borsta mina tänder för jag har just ätit upp min frukost :)

Tänk att halva juni har gått idag. Fan vart tar tiden vägen? Man hinner ju inte ens njuta av att vara i sommar månaderna. Jag vill att det ska vara sol när jag är ledig och så kan det få regna vara molning när jag jobbar :) För annars blir det skit varmt inne i butikerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0