presentbider


Tänkte visa några bilder på mina presenter från examensdagen :) Alla är jättefina :D


Min fina Kamera som jag fick från min Mike :)

 

 
En vas och sen champangeglas                               Två smycken ena Tomas sabo och andra Snö :)

 
Världens häftigaste tårtspade som är en klacksko som jag önskade mig :) Planksteksplattor, skål och glasuppläggningsfat i fisk och en kniv till :)

 
Fick 6 st ölglas till min samling, den till höger och 5 snapsglas som är i mitten. Sen fick jag även Vinglas :)
Önskade mig även små pajformar som man kan ha som förrätt eller efterrätt och alla gäster får en varsin :)

  
Fick en kötttermometer och massa presentkort så jag kan köpa fler glas till min samling :)

Jätte glad och nöjd med mina FINA presenter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0