sommarkänsla

Storstädade balkongen och vardagsrum och sovrummet för snart 2 veckor sedan. Bara hall, kök och badrum kvar. Har inte hunnit med det pga allt städande på magasinet hemma hos mor och far och allt förberedande. Men ska ta detta nu i veckan, ska jag försöka med iaf. Måste få det klart!

Hämtade hem mina blomlådor förra helgen som jag satte upp, men nu har jag även tagit hem mina två krukor också. Så nu är det ännu mera sommarkänsla på balkis. Såhär blev det :)


De två krukor jag tog hem, efter att det har stått
en vecka ute hos mamma och pappa.


Svårt att se blommorna eftersom det är insidan av balkongen
men lite ser man iaf :)


Grodan måste få va med på en bild å :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0