tapeter

Mamma och pappa håller på och renoverar hemma på landet. De byter ut alla fönster på övervåningen samt dörrarna. Det ska tapetseras i alla fyra rum där uppe och även nere i hallen på nedervåningen och vardagsrummet som också är på nedervåningen. Det har hitills påbörjats i "mitt rum" som ska bli gästrum. Jag har varit med och valt tapet, i stort sett till alla rum :) Tycker den tapeten som jag visar nu, som är i mitt rum är fruktansvärt söt och fin. Hela rummet ser mycket större ut nu och det är i vanliga fall väldigt stort, med de gamla tapeterna. Ska visa mer bilder sen när allt är klart. I rummet intill kommer mamma och pappas göra nuvarande gästrummet till deras sovrum (De har haft det rummet som sovrum för ut då min syster också bodde kvar hemma). Den tapeten kommer bli as crym och cool. Det är fåglar på och den gav jag som förslag också, men till vardagsrummet. Men pappa min tycker det skulle bli fint i sovrummet :P Som sagt visar mer bilder sen när de andra rummen får renoveras, de har inte påbörjats ännu, inte ens med fönster. Men under sommaren ska det bli klart!

Klicka på bilderna så ser ni bilden större :)


Så här var det när Robban höll på att byta ut de gamla fönstrena till de nya,
plus tapeterna som satt innan.

Har varit i Västerås en stund på morgonen idag och sen vart ut till mamma och pappa och var med färdis, då mamma var borta helda dagen och pappa jobbade. Så jag var hundvakt.

I morgon ska jag och Frida till Uppsala föra att träffa Åsa och umgås med henne! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns det inte lite konstigt att dom gör om ditt rum till något annat? Har du flyttat hemifrån på riktigt nu? Eller åker du hem och bor i gästrummet? Hemma är ett spännande ord. söta tapeter :)

2011-06-23 @ 10:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0