Veckan


Var ett tag sedan jag skrev, men har inte hunnit och inte varit hemma. Har bott hemma hos mor och far från tisdags dag tills idag dag och då hade jag inte datorn med mig så jag orkade inte blogga., ifall man ville lägga upp någon bild. Så under dessa dagar jag bott hemma så jag har hjälpt till att måla uthusen en del, Moa med så klart. Det var hennes uppdrag egentligen, men så snäll som jag är så hjälper jag ju till. Rätt varmt att måla i värmen..

Har även haft en systerson hemma hos mamma i två nätter och två dagar. Så har blivit lite barnpassande. Hans bror har spenderat det senaste dagarna på barnakuten i uppsala, men nu mår han som tur är bättre! Förutom att måla och ha passat barn så har jag ju även läst lite i min bok, badat i poolen som det är ca 24 grader i, samt solat lite :). Äntligen lite fint väder medan jag har varit ledig. Men idag var det rätt molningt, men det va rätt skönt ändå, varmt ute ändå så man ska inte klaga :) Har ju även varit till västerås och skrivit på papper till mitt nya jobb! De ringde förra torsdagen och sa att jag hade fått jobbet, och i tisdags så åkte jag dit oh skrev på papprena :) Så i mitten av augusti har jag ett nytt jobb!

I morgon så jobbar jag, sen ska jag ner till hannah på kvällen :)
I helgen så var det midsommarfirande, samt besök på kolmården :) Blev jobb på söndagen och födelsedagsfirande av fyra personer på söndagseftermiddagen. På kvällen blev jag och Mike bjudna på mat hos Jerka och Maja, sen åkte vi fyra och fiskade. Jätte mysigt :) Bilder kommer sen från både fisketuren och kolmården!


så här såg jag ut på midsommarafton


Här är efterrätten på midsommaraftons kvällen
som jag, Mike, Micke och Polly åt  :) riktigt gott :D

bilder från midsommarafton på dagen kommer också upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0