10:e mars

Det var ett tag sen man skrev här sist. Har haft full rulle med en hemtenta som jag håller på att skriva på. Den ska in i morogn och jag hoppas att den hinner bli klar i tid. Borde kunna bli det, för så mycket är det inte kvar, bara en del. 2 av 5 uppgifter är iaf klara. ska bara läsa igenom dem två. Sen är det 2 som behöver skrivas på lite till ca 100 ord eller nått. Och den sista behövs det bara lite finslipning och läsning så den är nästan också klar. Men ska fortsätta efter lunchen, för just nu e jag hungrig och vill ha mat. Har ju iaf skrivit lite på den ena frågan nu på förmiddagen. Har ju även haft fullt upp med att bo på landet och sköta allt där, men nu har vi flyttat hem igen. Kom hem i söndags kväll kan man säga, för vi besökte Astrid med familj också innan vi landade här hemma med lite tv-tittande. Igår som var den ändå schemalagda skoldagen så hade jag och Frida väldigt roligt, båda var trötta mest Frida :P men vi skrattade och skrattade sketa mkt innan den sista föreläsningen så jag fick ont i magen. Tänk vad mycket roliga saker man kan slänga ur sig när man är övertrött så allt blir knäppt och roligt!

Efter jag slutade kom Mike och hämtade mig vid skolan så åkte vi till sjukhuset för att besöka hans pappa. Efter det så åkte vi tillbaka till Enköping och åt på Donken. Sen var senkvällen kommen och det tittades på big brother. Har 4 favoriter av de som är kvar, varav den ena är Gurkan :D

Nej nu skriker min mage efter mat!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skål :P

2011-03-10 @ 15:47:37
URL: http://fridaeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0