2/3

Idag har jag varit i skolan. Har inte varit där sedan i torsdags. Men man har hunnit gjort massa annat och fixat och donat. Ska snart byta om för att sedan gå ut och fixa till alla djuren plus att starata igång pannan IGEN! Men sedan helgen har pannan varit bättre, har haft 17-19 grader inne iaf så det är ett stort plus.

På söndag kommer min familj hem igen. Saknar Astird jätte mycket och kollar massa bilder på henne i min telefon varje dag typ. Har skickat sms med mamma varje dag nästan och de har det bra. Sol och värme. de har bland annat kollat på något speciellt vattenfall, varit på apberget och ridit elefanter.. Vill också, kan det inte bara bli vår här hemma nu och sen sommar..


Det här fick jag från min vfu-skola. Häftet var från eleverna
och skålen och godiset var från min handledare:)



Jag blev jätte glad :P

Kom på att om 5 månader är jag 24 år gammal. Ursch fy och blää vad gammalt det lät...

Ikväll ska jag laga världens godaste kycklingsoppa. Är inte som en soppa riktigt, fast att den är det, utan det skulle kunna vara som en blandning av en soppa och gryta också.. men det är vad jag tycker.. Har köpt gott bröd till idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0