Bak

Har just bakat till Mikes födelsedag för att bjuda lite på familj och släkt. Ska baka muffins, bullar och sen en slags tårta sen, men det blir inte ännu kanske nästa vecka om jag ska hinna :P

Bilderna har väldigt dåligt ljus men man ser ju lite iaf :P


Hjärtan som är klara. De ska paras ihop två och två
med kladd mellan två st.


Här ligger de uppåned för att få socker på sig.


Sen blir det chockladkakor :)

Idag så har jag varit med Astrid. Hon sov över här i natt och jag är väldigt trött, för man sover inte själv så bra när man har henne. Men det är ändå mysigt.Igår på dagen så jobbade jag.

I fredags kväll var jag och Mike på bio. Vi såg Min låtsas fru :) Den var jätte bra!

Nu ska jag försöka ta något att äta för jag har ju haft full rulle med bakning i typ två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0