Det gör fanimej ont!!

Tycker värken blir värre och värre med min kind. Om jag håller min hand emot och trycker värker det men samtidigt är det skönt för då känns inget bultande och på något sätt lindrar det. Efter min lunch här hemma så gick jag och la mig i sängen för att vila och hade då onda kinder ner mot kudden och det var rätt skönt det med. Jag somnade till och med och kl var då 1. Somnade igår också när jag kom hem från skolan. kl 18 så somnade både jag och Mike till och sov mellan en halvtimme till en timme. fan vad skönt det var, men var såå seg sen att jag bara låg i soffan och kunde knappt sätta mig upp för min kropp hade ingen ork.

Är väldigt rastlös här hemma just nu och värkande kinden gör inte att tiden går fortare. Har inte gjort ett piss nödvändigt idag, men har tänkt att jag ska försöka baka, men först måste Mike komma hem och hoppas att han har sett mitt meddelande så han kan köpa lite mjölk för annars räcker det inte samt en citron. Är även väldigt glad och stolt över min Mike :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0