födelsedags firande

Idag fyller min kära sambo Mike år. Han fyller 24 år :) Inte så kul att bli äldre börjar ju närma mig 24 jag med.. men det är några månader kvar iaf!
Har haft alla syskon med familjer här, och mamma och pappa och mormor :) så jag har haft full rulle hela dagen med att dekorera muffins, tårta och sen diskat med mera... Så har precis satt mig ner i soffan!

Igår kväll hade vi lite firande för Mike med några kompisar :) väldigt trevligt :)

Har ni kommit ihåg att vrida fram klockan en timme idag förresten? Gör det annars!!

I fredags var jag ut till mamma och kollade på lammungarna. tog dessa bilder då en dagar gamla.


En liten söt fläckis :P


Syskon :)


söt va? han har svart ringar runt ögonen som ser ut som glasögon :)


Den här lammisen var en annan kull med två syskon till :)

Har fått lite fler lammisar igår och idag fick min lindita lammungar 3 st. Sen har jag tydligen Långstrump, Bettan, Babben, Berta och Gilla också. Så när gilla får så hoppas jag hon får en bagge iaf och en flicka för då ska baggen heta Grurkan :) Sist fick hon två baggar så blir säkert två tjejer nu istället bara för att jag vill att det ska bli en bagge. Men annars får en tjej heta Gurkan. för det ska en heta :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh vilka sötnosar, dom vill jag komma och hälsa på!! :D

2011-03-31 @ 20:59:31
URL: http://Http://www.Pompeey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0