Fredag

I torsdags så ringde jag till läkare sen så jag fick en tid på kvällen för de dahde jour. Det gick väldigt snabbt men jag har bihåleinflammation, så igår var jag till apoteket och hämtade ut antibiotika och någon slags spray för bihålorna. Man måste spraya på ett visst sätt så man inte skadar väggarna i näsan för då kan man skada hinnor samt få blödningsbesvär.. men det gick bra både igår kväll och i morse. Har inte kommit något blod än iaf.

Tanken var att jag och Mike skulle åka till Barkaby för att handla lite, men Mike har fått hoppa in och jobbet, vilket är jätte bra, så det får bli en annan gång. Han började 11 idag och slutar 8 ikväll. Så mina planer blev lite ändrade. Jag har börjat städat lite och ska baka sen. Väntar på mina ägg bara som mamma ska komma med :P Har hunnit med och kollat på våra bästa år också :)

Har ett PM som ska in nästa fredag och jag vet inte hur jag ska börja. Kommer gå skit med den uppgiften, fattar inte hur man ska få ut så mycket tecken. Tycker det känns som att uppgiften också är mkt tidsfördrivande. Jag vill ju hellre börja med examensarbetet för det tar sin tid.

  

Trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0