gårdagen

Igår så bakade jag från kl 1 till halv fem typ :) Jag bakade bullar och muffins till Mikes födelsedagsfirande. Så nu är det småkakor, muffins och bullar. Kladden till muffinsarna gör jag nästa söndag :P Sen är det bara tårtan kvar men den gör jag också på söndag!

Så här blev resultatet

Bullar i formar innan de åker in i ugnen :P


De sista färdiga bullarna som fick vara utan formar


Muffins som var väldigt suddiga..

Igår kväll så hann vi iaf åke en snabbis till Barkaby. Åkte typ halv sex, för Mike fick sluta tidigare. Marcus följde också med. Sen när vi var i enköping igen, typ kvart över åtta halv nio åkte vi till Putte och Issa  och spelade spel :)

Har ångest i min kropp för jag borde börja på mitt PM som ska skrivas men jag vet inte hur jag ska börja eller vad jag ska ta med. Kan det dära exempel PM komma. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0