hemtenta

Nu är hemtentan inskickad också:) mamma har hunnit läst igenom, vilket hon alltid får göra. Blev klar igår kväll med alla uppgifter men läste själv igenom arbetet vid lunchtid. Sen när jag kom ut hit till mamma så har även hon fått läsa, så att språket ser bra ut. Skit konstig och svår uppgift, mamma fattade ju knappt innehållet, gör inte jag heller egentligen fast jag har skrivit det. Boken som man har kollat ifrån är 23 år gammal det säger ju en del plus att det är vetenskapsfilosofi, hur flummigt är inte det. Filosofi som redan är svårt... Men det är väl bara att fixa till den lite om han inte är nöjd!

Har hunnit städa idag också hemma och varit ute på en kortis promenad med Färdis innan mamma kom hem. Nu blir det snart fika. Sen ska jag in till stan igen så ska jag och Mike hälsa på hans pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0