tisdag

Har precis ätit upp min lunch. Ska om en stund upp till Frida, så att vi kan slå ihop våra kloka huvud och komma fram till något bra. Håller på för övrigt att skriva ett PM. Man ska komma upp i 15 000- 20 000 tecken. Typ 5-8 sidor eller vad det kan vara. Men det går inge vidare sörru. Fattar inte nått av det jag har skrivit och fattar inte vad man ska ha under vissa rubriker. Får se om de där exempel Pm:en kommer vara till någon nytta som kom nu idag när det skulle komma innan helgen.. :/ Men jag är inte bitter, jag är bara irriterad!

Är stressad också för att vi ska göra massa saker tills vi ska ut och undersöka. Varför kan inte lärare svara för och ringa upp en om man lämnar ett meddelande. Det är det som gör mig mest irriterad. Hur fan ska man hinna om man inte får tag på lärare, så man kan komma ut och undersöka :s

Hoppas alla andra har en bra tisdag och att min tisdag vänder och blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0