torsdag

Har gått en vecka idag som jag har ätit antibiotika och tagit det där speciella nässprayet. Några dagar kvar, slutar på söndag :) Men jag känner mig bra nu, vilket man oftast gör efter någon dag, men man ska ju ändå äta allt tills det tar slut.


Tabletterna och nässprayet som tas. 2 tabletter varje morgon
 2 tabletter varje kväll. samma sak med sprayet,
2st i varje näsborre morgon och sen på kvällen med.

Har skrivit på PM:et de här dagarna och nu är jag klar. Ska småjustera lite och läsa igenom det ikväll. Ska ut till mamma i morgon så får hon läsa det då. Samtidigt när jag åker ut dit i morogn ska jag kolla på lammungarna :) mamma skickade sms i morse att den första hade lammat <3. de e så fruktansvärt söta. De blir sötare och sötare ju fler dagarna går. som sötast vid en vecka gammla nästan när de börjar hoppa och skutta en del :)

På söndag fyller min älskling år! Så på söndag så kommer mamma, pappa och mormor hit, även mina tre systrar med familjer kommer också, så det blir lite kalas. All bakning är ju nästan färdig. Själva tårtan får fixas på söndag. Annars i helgen så kommer jag jobba på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0