19/5

I morse vaknade jag ca en halvtimme innan jag skulle upp kl 7, då min klocka skulle ringa. Va skit trött och ville bara fortsätta att sova. Men det var ju Mikes mobil som lät, och då var det svårt att somna om igen. Sen hörde jag ett barn utanför som pratade med sin förälder innan kl 7 och det gjorde också att jag inte kunde somna om helt.. Har kommit fram till att man hör rätt bra genom fönstret, och man hör ännu mer när fönstret är lite öppet när man vill ha lite luft så det inte ska vara så varmt på natten. Iaf så slumrade jag väl till och när klockan ringde vid 7 så var jag dööö trött :( Men det vara bara att gå upp och duscha för att sen gå upp till Frida. För idag har jag och Frida finslipat på vårt examensarbete :) Typ klara och hoppas att det inte kommer vara så mkt som ska ändras när vår handledare har kollat på det! tror en anledning till att jag var lite trött också var att igår så gick jag upp kl 6 för att vara kl 7 hos frida så vi skulle börja plugga. Annars brukar vi ses kl 8, så vi var riktigt duktiga tycker jag :) Var lite tvugna att hinna en del innan vi skulle in till uppsala vid halv tolv för att gå på föreläsning.

Nu ska jag åka och handla lite mat så man har lite i kylskåpet över helgen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0