Blommor

Igår var jag ut till mamma och planterade mina blommlådor och krukorna till vår ballkong. Kommer bli så fint :)
Fick bara blomlådorna med mig hem så får ta krukorna nästa gång. Var ju ut med en present till mamma också eftersom det var morsdag :) Tårta blev vi bjudna på :P


I år blev det vita och lila blommor, förra året var det vita och rosa.




Plutten ville ju va med på bild också :)


Mörkgröna krukor som passar till ballkongen som är grön och även fönsterkarmarna :)

Nu ska jag förbereda mig tills i morgon mentalt då vi har ventilering. Ska opponera på arbeten i ca 45 minuter på ett examensarbete och sen ha frågor till resten av arbetena.. så det gäller att vara på hugget! Sen blir det sommarlov, typ. Har ju bara ceremonin kvar då, som är på söndag! Så ska läsa egenom sammanfattningen som jag och Frida gjorde idag till det arbete vi ska opponera på, för de andra kan jag inte träna på för de är uppe hos Frida! Önska oss Lycka till :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

LINDA! GRATTIS TILL DIN LÄRAREXAMEN! :D Vad händer sen?

2011-06-04 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0