Ensam hemmakväll

Ja här sitter jag med datorn i knät, framför tv:n och kollar på bonde söker fru, som precis började. Kollade på både talang och 101 sätt att åka ur.... nu innan bonde söker fru. Är helt ensam här hemma, för Mike är borta och super med sina arbetskamrater. Så jag har lite tråkigt för mig själv måste jag säga, men försöker liva upp stämningen genom att äta godis :) För sen kommer ju Big Brother börja :) så under den tiden kommer jag inte ha tråkigt!

I morgon ska jag jobba i Uppsala och på kvällen blir det att spendera min kväll hos hannah, för att grilla och titta på vem som vinner i morgon, och om det kommer gå eller ej för Eric saade.

Hoppas inget dåligt har hänt idag då det är fredagen den 13:e.... kommer inte på något där jag har haft otur iaf, inte ännu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0