Examensarbetet inlämnat och klart!

Jag och Frida är färdiga med vårt Examensarbete! Äntligen klart. Var så gott som klara i onsdags till lunch. Sedan dess har vi ändrat lite och flyttat om, typ ändrat lite meningar, lagt till någon mening osv. Så vi skickade in vid lunchtid typ. Jätte skönt att det är klart nu! För de övriga som inte har lämnat in ännu har fram till kl 15:59 på sig att fixa klart.

Igår så jobbade jag i uppsala. I lördags var jag och Mike hem till mamma och pappa, för att börja fixa iordning magasinet till mitt Examensfirande. Så vi flyttade massa grejer och grovstädade. Blir nog lite städning i helgen med och veckan som kommer därefter. Besökte även de små kycklingarna som mamma och pappa har sedan snart en vecka sen. Jätte söta och mjuka :)


Blev väldigt glad och nöjd över att Gurkan fick lämna Big brother huset igår, var så trött på honom. Han säger att alla andra är griniga och sura, när det är han som går runt och surar, grinar illa och fräser... ursch! Han vart nog förvånad över att han åkte också. Han trodde att han skulle vinna hela skiten. Han har ju väääldigt stor självförtroende.. Tur att han åkte ur och inte kan vinna, som han trodde att han skulle göra! Hade han varit som han var i början av Big brother hade jag fortfarande gillat honom och tyckt att han var en värdig vinnare att sitta i finalen, men så tycker jag nu inte tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0