Igelkott

Kom på en sak som jag tycker är lite komisk, en sak som hände i lördags. När jag skjutsade Mike till jobbet på morgonen så hörde jag en låt på radion (Nicke borg- leaving home),lyssnade på den den sista biten på vägen hem, innan jag kom hem och skulla stänga av bilen. när jag väl kom hem så la jag ju mig och sov. senare på dagen åkte ju ut till mamma och pappa och då är den låten igen, fast typ där låten slutade sist, alltså slutet av låten. Det är ingen CD som jag lyssnade på utan radio! När jag kommit hem till mamma och pappa och vart där en del av dagen så är det ju dags att bege sig hem igen. Och när jag startar bilen så kommer ju självklart den låten igen. Hur stor är sannolikheten egentligen, så fort jag satte mig i bilen och körde så kom den! Tycker det var rätt komiskt! Låtar brukar gå flera gånger på radion, men så fort jag satte mig i bilen liksom... men men kanske är sånt som händer :)


Förra veckan när jag och Frida skulle till uppsala så mötte vi en liten igelkott på skogsvägen. Fröst blev vi skiträdda, men det var ju för att vi höll på att missa den och nästan gå på den. Så den blev ju lite rädd för oss när vi hoppade till, sen höll den på att fastna vid grenen där då den var rädd för oss, stackarn. Men den knatade sedan vidare och var jätte söt! Den syns inte så jätte bra på bilden då det är typ samma färg på löven och marken bredvid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0