Tisdag!

Idag har jag och Frida fortsatt att skriva på D-uppsatsen (Examensarbetet). Har mest justerat och flyttat om idag så har inte blivit så mycket skrivande egentligen. Men i morgon ska vi skriva, eller måste skriva en hel del... Ska också till skolan i morgon för en föreläsning. Antar att den handlar om vad som ska göras på ventileringen och viktiga saker innan man lämnar in examensarbetet. Inte långt kvar nu. Igår så var det en vecka skvar tills att Examensarbetet ska in. Så nu är det bara 5 dagar kvar! Kämpa och kämpa är det man har gjort de här veckorna och som man får göra de sista dagarna.

Idag har mamma hämtat nykläckta små kycklingar som bara är en dag gamla, eller de har ju inte ens hunnit bli en dag gammal. Ska åka och kolla på dem på torsdag tror jag :)

I lördags så jobbade jag, sen på kvällen var jag hem till hannah på middag. eurovision songcontest kollade vi på, trodde inte att Saade skulle komma så bra faktiskt, men sög mest att vi inte kom på andra plats till slut och att just Italien som inte hade någon bra låt gick om oss! Blev ju inte så mycket bättre av att Sverige förlorade i hockeyn ockå, men där fick vi ju ändå silver.
Sen är jag ju glad över att varken, Simon, Martin, Sara och Peter åkte ut ur Big brother. Nästa som ska ut är fan Gurkan! tyckte skit bra om honom när han kom in, men de senaste två veckorna är han inte ens rolig, han är bara sur och stör sig på de andra och avundsjuk. Han snackar om pengar tamefan hela jäkla tiden och klagar på att de andra är ute efter det, vem fan är det som vill att pengarna rullar in egentligen och som ställer upp på massa tv-programm där man kan vinna massa pengar. Jo Gurkan. Tycker han har gjort sitt.
Ganska konstigt egentligen att jag kan ha vänt så tvärt som jag har gjort mot honom, men jag tycker han snackar mest skit och är dryg. Hade han varit samma goa, snälla och glada kille som han var i början så hade han varit mer omtyckt än idag! Så tycker jag iaf, några andra kanske inte tycker så, men de kanske har sett nått annat på tv vad han har gjort än vad jag har gjort.. Jag vill iaf att Simon och Martin ska sitta i finalen. Tycker egentligen om Crille också men han hänkar på för mycket med Grukan, hade inte Gurkan varit där tror jag Crille hade smält in skit bra bland de andra och de hade haft skit kul. Nu är det ju grupperat, som gör att man stör sig mer på andra...
Skulle vilja se Sara och Peter i fanal också med Simon och Martin men kan inte välja vilken av de två ändå på något sätt, som ska sitta med S och M. Fast jag tror att Peter, Simon och Martin skulle ha skit kul i huset om de bara var de tre kvar :) Men det återstår ju att se om det blir så. Men simon är mest värd att vinna!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0