1:a advent

Idag är det första advent och jag har jobbet. Va typ nästan tomt med sängar, vi ska ju byta butik så mycket var ju borta som hade sålts. Spännande och se hur det kommer vara i den nya butiken sen :P

Igår var det julbord med gamla jobbet på Haga slott :) Jätte mysigt och god mat! blev även lite biljardspelande :) fick några poäng jag med :D Blev nästan bättre ju mer jag drack ur min drink :P Vid tolv på natten åkte vi in till stan och så gick vi in en vända på all in. Hann vara där drygt en timme sen åkte jag hem, eftersom jag skulle jobba.

Om en stund ska vi ut till Astrid på Astrids-fika eftersom hon har namnsdag idag :)


Charlie och Färdis när dem var små, hur söta som helst :)


Hundvalpar är nog bland de sötaste som finns. <3


Färdis första jul år 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0