1:a November

Lite kort berättelse om helgen:
Fredagsmiddag hos Polly och Micke med Idoltittande :)
Lördagen fixade jag lite smått, sen var jag barnvakt åt Astrid som även sov över.
Söndagen så var vi på auktion hela dagen och på kvällen så kolla jag på en Huss film hos Hannah :)

Gklmde en sak, har ju beställt en ny telefon också i lördags. ringde i fredags och då var jag ju på 84:e platsen i kön och kom fram, men precis när jag kommer fram så lägger min telefon av, den dumma dig som vanligt. Jaha då var det 20 minuter helt bortkastat. Ringde från Mikes telefon och kom fram efter 25 minuter. Fick prata med en men han skulle fixa något och sen ringa upp. Tror ni han ringde upp?! NEJ, det gjorde han inte. Jag väntade och väntade. Så i lördags så ringde jag igen och kom fram efter 20 minuter så NU är min telefon beställd iaf :) Skulle få den till veckan, så får väl se om de kan lova det! Räknar inte med det, för då blir man inte lika besviken :P

I morgon ska vi ha höstfest på jobbet så jag har gjort iordning en pumpa :)

Så ser den ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0