3:e november

Inte varje dag man ser två kändisar på en dag. Igår så gick jag och min arbetskollega ner på stan efter jobbet, för vi skulle äta innan vi skulle på en föreläsning med Babben Larsson. Precis där vi ska gå in och vänta på några andra kollegor så kommer Gurkan gåendes ut från dörren bredvid. Va inte speciellt beredd på att se han. Nästan så man fick ögonkontakt eftersom det var så nära :P Sen hoppade han i bilen som stod efter gatan och då kom jag på just ju han var ju med i Sveriges värsta bilförare, men nu har han ju körkort iaf :P

Efter vi åt så var vi på föreläsningen. Hon är verkligen stört skön och as rolig. Mycket bra saker hon pratade om. Nästan så man kanske skulle ha köpt hennes bok. Så igår blev det en väldigt sen dag för min del. Kom hem hit kl 23:00, så då var det bara att borsta tänderna, tvätta av sminket och pinka sen hoppade jag i sängen.

Nu ikväll har jag städat lite, ska snart städa lite till, sen har jag hämtat ut min Iphone, hann ju inte igår, så fick bli idag. Sen satte jag och Micke upp hatthyllan, äntligen så är den uppe och jag kan få ordning lite här hemma. Nu väntas bara att vardagsrummet ska tapetseras.

Kommer några låtar här som jag tycker är bra. La in dom i listan för några veckor sedan och vissa kan man lyssna på hur mycket som helst :)

Hangover- Taio Cruz, Flo Rida

Rain over me- Pitbull

I like how it feels- Enrique Iglesias, Pitbull

We found love- Rihanna

Suave (kiss me)- Nayer (Mohombi & Pitbull)

Hit the lights- Jay Sean, Lil Wayne

Jack sparrow- The lonley Island, Michael Bolton

Maraca- Mohombi

Who´s that chick- DAvid Guetta, Rihanna

Someone lika you- Adele

Domino- Jessie J

What makes you beautiful- One direction

Heartbreak down- Pink

Marry the night- Lady gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0