Första julklapparna

Idag har jag varit en snabbis ner till stan. Nu är det 6 paket klara inför jul. Det är till 5 personer och är klar till 3. 2 av dem som har en så länge ska få något mera. När dem 2 är klara så är det bara 12 personer till att handla till. Totalt 17 pers ska ha julklappar, inom familjen :) så nu har jag iaf börjat :D
Ikväll ska jag på julbord igen, var ju på det igår också men ikväll blir det på Haga slott :) ska snart göra mig i ordning, vet inte alls vad jag ska ha på mig.


Kommentarer
Postat av: lisa93

Ska du köpa 17 julklappar??? Har du en så stor familj eller får kompisar också???



hur många hundar har du??? hur gamla är dom?

2011-11-27 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0