torsdags kväll

Har haft min Iphone 4S nu i en vecka, men har jag bara använt den i 6 dagar. Men jag superduper gillar den :D vit och fin :P

Brukar ju städa på torsdagar, men vart inte så idag, var lite slö, men ska ändå storstäda badrummet på lördag så då kan jag ju lika gärna städa de andra rummen lite då också. Är väldigt rörigt här hemma just nu, brukar inte ha så här rörigt och städar ju varje vecka så det brukar inte va så mkt att ta reda på. Men nu är det väldigt oordning här, och inte mår man bra av det heller, vill få ordning men det tar ju sin lilla tid. Kollade nyss klart på Robinsson och jag har inte följt det så bra, såg lite i början men av det lilla jag har sett så tycker jag att det var rätt person som vann. Innan det så beställde jag och Mike mat hem hit, vi var lite lata idag och innan det så försökte jag betala några räkningar men sparbanken bara krånglade, men efter flera försök så gick det :)

Nu ska jag borsta tänderna för att sen titta lite på tv i sängen. I morgon slutar jag tidigt å när jag kommer tillbaka till Enköping så ska jag till mormor och tvätta hennes fönster :P

Kommentarer
Postat av: Q

Det är r¨rigt hos mig med, men idag e det sjukdag här tror mitt huvud sprängs snart o sen fick jag ny säng igår.

2011-11-11 @ 08:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0