1:a oktober

Varför hinner man aldrig med det man ska eller vill? Snart 2 veckor sedan jag uppdaterade bloggen, men jag får ingen tid på kvällarna efter jobbet tyvärr. Hinner knappt läsa de bloggar som jag följer varje dag :( och då glömmer man även bort sin egen. Nog om detta, får helt enkelt försöka bli lite bättre!

Igår efter jobbet åkte jag till Uppsala för att träffa Frida, Åsa och Sofie. Vi satt på en kinesisk restaurang i nästan 3 timmar!! Vi åt buffe och jag tog mat tre gånger om och sen efterrätt, vilket de andra tjejerna också gjorde. Ptoppmätta blev vi och pratade konstant! Vi hade verkligen jätte trevligt och tiden gick så snabbt. Vi fattade inte riktigt att vi satt där i typ 3 timmar, kändes som ca 1,5 timme närmare 2.

Idag ska jag hämta ett paket på coop, sen köpa en present till min arbetskollega, för jag ska dit ikväll på 40-års fest :) Är många från jobbet som ska dit så det ska bli kul och ses utanför jobbet :) Sen måste jag också försöka ta bort alla mina sommarkläder och ta ner dom till källaren och hämta vinterkläderna som får komma upp från källaren in till garderoben.

I morgon ska jag jobba, sen blir det nog en sväng till mammsen, skulle eventuellt träffa syster också efter jobbet.
Mycket att göra med andra ord, känns som att jag har det varje helg och varje dag!

 
Bjuder på en väldigt gammal bild på mig själv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda,

vad mysigt att läsa i din blogg igen! har du nåt klädtips i höst? Sett någon fin mössa?

2011-10-01 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0