23/10

Idag har jag varit på 4-års kalas. Fick mycket gott fika och en bit av en god tårta!

Så här såg tårtan ut, när alla hade tagit en bit så var det fortfarande mycket kvar. Tror det var för 40 pers för den där tårtan, så tog hem lite till Mike som inte var med på kalaset, då han hade innebandy.

Efter kalaset åkte jag hem till mamma och pappa, där böt jag och pappa däck på min bil och sen så lånade jag hem borrmaskinen. Har nästan haft huvudvärk hela dagen också. började med att jag vakna kl 8 och hade huvudvärk, så då tog jag tempen för att kolla om jag hade feber för jag kände mig lite fryssen och hängig, men jag hade ju ingen feber hade 36,5. Sen la jag mig igen för att sova bort huvudvärken och vakna lite över 10, men då hade jag fortfarande huvudvärk och haft det under dagen. Bara nu senaste timmen jag inte haft det, peppar peppar.

Igår så städade jag ju hela dagen, typ! Storstädade kök och sovrum. Ska bli hall, vardagsrum och badrum en annan dag här snart, får se när det blir. Men vill ha det klart och färdigt först i vardagsrummet med ena väggen.

Nu ska jag kolla på Gustavsson 3 trappor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0