<3

Idag har det varit rätt stressigt på jobbet. Flera av personalen var sjuka och borta. Så det var lite kaotiskt ett tag. Började känna av att gårdagens huvudvärk kom tillbaka under en period idag, men det var nog för att rullade på för fort och väldigt hög volym av röster och skrik.

Idag är det 6 år sedan min älskade morfar gick bort! Tiden har gått jätte snabbt, men minns det så väl. Tänk att för 6 år sedan gick jag sista året i gymnasiet, och det känns ju faktiskt som en evighet sen, då man gick i gymnasiet. Men 6 år förändrar inte mina tankar och känslor för min söta morfar, han är fortfarande min stora förebild och idol <3 Så var upp till minneslunden med röda rosor till honom.

Kommentarer
Postat av: An

R.I.P. Morfar <3



Du kanske ska ha öronproppar som tar bort lite av ljudvolymen?



Ja visst kan det kännas som en evighet, men ändå minnas det som något som hände alldeles nyss. För mig lever alla 4 fortfarande... vilken fin hälsning som du skrev till din morfar!



ta hand om dig!

2011-10-24 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0