Fredagsmys

Ja då var det helg igen! Men helgen består ju endast av 2 dagar som går väldigt fort. Tycker 5 arbetsdagar går fort så inte konstigt att helgen bara flyger förbi. Min helg kommer bestå av en myskväll ikväll hos hannah. I morgon ska jag hem till landet en stund, kanske svänga förbi min syster och boden, tror även jag ska baka lite muffins i morgon ska testa ett nytt recept. På söndag så ska jag jobba.


Tycker det är rätt kallt ute, men de senaste dagarna har solen lyst iaf och det har inte regnat peppar, peppar. Jag vill ha sommar igen! Fast ändå så längtar jag lite till december och ta fram alla adventljusstakar, och alla mysigheter inför jul, som att köpa julkläder, pyssla och dona :) Sen får det ju gärna vara lite snö i december också så får man mer stämning. Men än så länge kan snön hålla sig borta, för det lär ju bara bli slask flera gånger om innan det är december och man verkligen vill ha snö. I mitten av november då kan det få börja komma några snöflingor, och solen ska vara framme tills dess, inge regn och rusk iaf inte på dagarna och inte då man är ute!

Nu ska jag snart iväg till Hannahbanna :D

Kommentarer
Postat av: Qrilledrille :P

Å vad kul att du har kvar extraknäcket som du skaffade som student! Blir du rik snart?! Tjänar man bra som lärare?

2011-10-15 @ 12:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0