Grundlurad

Har nyligen varit på leklust och köpt en present till Rasmus som har 4-års kalas i morgon. Får se om han tycker om det, blev inte det som han ville ha, för det fanns inte i rätt färg och då tänkte jag att då kanske han blir besviken, och sen fick han en sån förra året eller i julas, men som har gått sönder, så det fick bli något annat :)

I veckan var jag in på apoteket i Västerås för att köpa nässpray och lipsyl. Känns som att jag kommer bli förkyld igen plus att det går halsfluss och annat på förskolan så bäst att köpa så man har hemma tänkte jag. Idag när jag skulle öppna lipsylen så är den tom, snacka om att bli grundlurad! Jag rullar upp stiften så högt man kan men inget kommer och den är totalt tom. Blev lite besviken, för jag har lagt bort ett lipsyl och sen har jag en i jackan och en i väskan men jag vill ju ha en i badrummet så man kan ta varje morgon och varje kväll då man lägger sig. Men nej jag får nog ta och köpa ett nytt verkar det som, kostar ju inte så speciellt mycket men lite besviken är jag allt :P


Upprullad så mycket som det går och man ser ändå botten utan något lipsyl i :(

Kommentarer
Postat av: L

Lämna in och få pengarna tillbaka det hände mig också en gång.

2011-10-23 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0