Låtar på hjärnan

Kom ju på två låtar som jag tycker är dunder bra! Hörde dem i augusti, den ena är från filmen Rio som finns i två versioner, den här versionen är bäst:
Telling the world "radio version"- Taio Cruz

Sen den andra är versionen är ju den varianten som den var medi filmen och är då:
Telling the world- Taio Cruz "official videoclip"

Kan starkt rekomendera filmen också! Då jag såg den i augusti var jag förälskad i låten sen! Så bra och fin. filmen var bra och hade väldigt klara och fina färger filmen igenom :)

Den andra låten som också är fast i mitt huvud är:
Swagger jagger- Cher Lloyd.

Det var Mike som började lyssna på den och den är fan bra, speciellt i refrängen och blir bara bättre och bättre! Den har jag också gillat nu i snart 2 månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0