söndag

Förra inlägget skrev jag nått som jag tyckte var lite underligt, igår hände en till sak, men kanske inte lika underlig. Jag och Mike åkte till Mikes mamma efter att vi hade handlat, och det var jag som körde. Sen efter en bit på vägen så kommer jag tänka på att försök hålla 50 för här kan ju poliserna stå. Men ingen polisbil stod där, men däremot ca 45-60 minuter senare så kör vi samma väg hem och då kör Mike, men då står poliserna där och tar in folk. Dock slapp vi, så vi körde vidare, men lite märkligt tycker jag nog att det också var, att man tänker en sak och sen händer det.

Idag har vi tagit det lugnt på förmiddagen och sen till lunch åkte vi ut till mamma och pappa för att hjälpa till med internet och den nya boxern. Sen tvättade jag även lakan och påslakanen hemma hos mamma, lite lättare att det får torka där, än på ett litet tvättlina i lägenheten. Nu är vi hemma igen och snart ska Mike spela innebandy, så jag hänger väl med på det, för att glo lite.


Solrosorna växtre bra i år. Väldigt höga!


En mycket bra bit över växthuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0