torsdag

Har fått två intressanta meddelande idag, ett som jag fick var från Mike, där han skrev att hans bil inte staratade så han tog min bil då batteriet var dött. Det andra meddelande var det en bild med på en ko och den hette Linda. Fick den från min syster som var i Jönköping och skickade då en bild på den! Men det var en fin ko :P Jag trodde ju att det var en bild på Astrid, men så vart det ju inte!

Nu ikväll har jag gjort en snabbstädning här hemma, blir storstädning på lördag av sovrum och kök. då ska jag tvätta fönster, torka alla ytor från golv till tak, byta gardiner, moppa golv, ja allt som hör där till. Väntar med badrum och vardagsrum. Väntar ju på att Tobbe ska komma och tapetsera här i vardagsrummet, när nu det händer vet jag ju inte. Har väntat en tid nu..

Sen har jag och Mike gjort ett försök tillsammans med Putte och hans sladdar att få igång den gulapärlan, och det fick vi till slut! Sen åkte vi till Donken för att äta kvällsmat så hemma vid halv tio å då åt vi vår middag :) Men jag klagar inte, det blev ju Donkenmat :D

Ihelgen ska det fixas och donas lite och sen på 4-års kalas. Längtar ändå lite till nästa vecka då man får lönen, men har iaf betalt alla räkningarna, gjorde det i söndags, så det slipper jag tänka på och kan bara vänta på att lönen ska dyka in så jag kan sätta in lite på sparkontot :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0