underligt

Idag slutade jag sent så kom hem lite efter kl 18:00. Lagade precis klart maten och har ätit upp. Det blev jätte gott och Mike sa efter första tuggan, det bara smälter i munnen :) Det blev hasselbackspotatis, kött från egen gård, egen vitlökssmör till och sen sallad och lite bea :) Riktigt nöjd faktiskt!

En sak som var lite sjuk igår kväll. På morgonen vid halv sju då jag satt på bussen började jag tänka på en film som jag såg för kanske snart 2 år sedan. En bra men väldigt hemsk film. Sen när jag kollar på tv och det är reklam på tv:n och ska kolla vad det är på de andra kanalerna så är det den filmen som går. Jag visste inte om det och har inte kollat på tv de senaste 2 dagarna innan gårdagen och inte kollat i tidningen vad som ska gå på tv, så jag tycker det var lite underligt och märkligt men ändå ganska häftigt :P Vem vet kankse man håller på att bli synsk.. Filmen som gick var: The last house on the left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0